3 Ocak 2017 Salı

Kasım-Aralık Favorilerim

Yılın ilk yazısından herkese selamlar, bugün Kasım ve Aralık ayı favori ürünlerimi paylaşmak istiyorum.


Shiseido Sheer and Perfect Fondöten, ciltte maske gibi durmayan, oldukça hafif yapıda bir fondöten.Mac Paint Pot Painterly, göz kapağımdaki o damarlı görüntüyü nötrlemede ve baz olarak kullanıyorum.The Balm Put A Lid On It Far Bazı, indirimlerde uygun fiyata düşen ve performansını çok başarılı bulduğum bir bazdır kendileri.


Farmasi Shine Rush 2 si Bir Arada Ruj (03 Rengi), rengi çok kışlık olmasa da yapısının yumuşaklığı, lip balm gibi dudakları nemlendirmesi ile favoriler arasına girdi.


Acnecinamide Peeling Scrub, cildi derinlemesine temizlemesi, sivilce çıkarmaması ile beğenilerimi topladı.Neutrogena Deep Clean Göz Makyaj Temizleyicisi, gözlerimi hafif yaksa da makyajı çıkarma performansını çok beğeniyorum.


Nyx Dewy Finish Makyaj Spreyi, makyajı daha nemli ve parlak gösteriyor.Yves Rocher Makyaj Süngeri, bir Beauty Blender olmasa da yumoş yapısı ve daha uygun fiyatlı olması ile son iki ay süngeri severek kullandım.Eklips Düz Kontür Fırçası, fiyatına göre oldukça kaliteli bir fırça, allık, bronzer ne varsa bu fırçayla uyguluyorum.Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi, tırnaklarımı daha bakımlı, temiz gösteriyor ve en güzeli de manikür yapma süremi uzattı.


Geçtiğimiz son iki ayın favori ürünleri bu şekildeydi aralarında sizlerin favorileri var mı? Yorum kısmına beklerim.Yeni yıl herkese huzur ve mutluluk getirsin her şey gönlünüzce olsun...

41 yorum :

  1. Peelingi ben yalnizca t bolgemde kullanabiliyorum �� yanaklarimada surdum ama taneciklerinin buyuk olmasindan dolayi dairesel hareketlerle masaj yapamadim. Bana inanilmaz bir beyazlik verdi. Tabi bu gecici. Sende oyle birsey oldumu canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana beyazlık vermedi canım yanlış hatırlamıyorsam kuru karmaydı cildin sadece t bölgesine uygulaman çok daha sağlıklı olmuş

      Sil
  2. Far bazı ve göz makyaj temizleyici favorim <3

    YanıtlaSil
  3. Acnecinamide markası gerçekten çok güzel gülü güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel hepsi, Kalyonun peelingi uzun süre gidiyor mu küçücük ya hemen biter gibi geliyor bana denemek istiyorum aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre gidiyor her uygulamada çok azını kullanıyorum

      Sil
  5. farmasinin bu rularını çok merak ediyorum ne hoş bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı da çok güzel yumuşacık

      Sil
  6. Nyx spreye ben de bayılıyorum, hepsi çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  7. hüzünsarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum,bende beklerim..
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz geliyorum :)

      Sil
  8. hepsi gayet güzel ben de bazılarını severek kullanıyorum..bir tek put a lid on it konusunda aynı fikirde değilim tam anlamıyla hiç sevmediğim bir baz ne yazık ki :-((

    YanıtlaSil
  9. Nyx nin makyaj sabitleme spreyini bende uzun zamandır severek kullananlardanım.
    Kullanmadığım bir kaç ürün gördüm listende onlarada göz atacağım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalacağınız ürünler olur sevgiler :)

      Sil
  10. Fondöten ilgimi çekti teşekkürler bu güzel öneriler için :) Bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. great post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbrinden güzel ürünler.. ben de bu ürünleri çok beğeniyorum. Ama nyx sprey yapış yapış his vermiyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey yapış yapıs bir his vermedi bana

      Sil
  13. Bu arada sayfama beklerim sizi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  14. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  15. Güzel ürünler canım h&m süngeri benm de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) h m i daha kullanamadım en yakın zamanda deneyeceğim.

      Sil
  16. hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz hemen geliyorum :)

      Sil
  17. i like all of those staff:) they also are good for me:) follow:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much of course im coming now :)

      Sil
  18. Özellikle fondöteni çok merak ettim ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  19. yazın çok güzel farmasi rujlara da bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yazlık bir renk ama ben kışın da kullanıyorum :) teşekkürler

      Sil
  20. Merhaba, yeni açmış olduğum bloguma beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz geliyorum :)

      Sil
    2. Güzel blogunuzu takipteyim :) saygılar

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...